KAWAN2 MAMA..=)

Wednesday, 11 January 2012

~ wordless wednesday ~



mama bengang nie tadi mama gie merempit jap bawa motor sorang2 pergi kedai yang agak jauh tu untuk tukar nestum yang salah beli semalam.biler sampai jek tengok kedai tutup.nak kate kedai tu tutup waktu maghrib takkan lah, tu kedai cine n selame nie memang tak penah tutup waktu maghrib.takkan dah stat cuti raye cine kot huhu..bengan jek tapi syok gak dapt jalan2 naek motor.dah lame kot mama tak bawa motor atas jalan besar siap lalu rounabout lagi tu..yakin kan diri ajek hehe saje jek mama nak gie sendiri biar papa rehat jage rayyan yang tengah tido kat umah...


eh3 kate wordless wednesday ape taip panjang2 nie hikhik ok tu jek shhhhh...........


rayyan tengah kusyuk tengok video lagu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...