KAWAN2 MAMA..=)

Wednesday, 25 January 2012

ber-bar-be-que di- kam-pung-


Assalamualaikum...

semalam ingatkan sempat wat lebih dari 2 entry sekali baru publish 1 entry dah papa ajak keluar plak.sampai umah dah terus packing barang untuk balik Alor Gajah.kitorang gerak balik pagi tadi dalam pukul 6lebih.sampai ADTEC dekat pukul 7pagi.papa singgah beli breakfast skali.lepas makan n papa pergi kije mama sambung tido ngan rayyan.tapi rayyan nie jap2 bangun upernyer die lapar.pastu tido semula tup2 rayyan terjage,tengok jam upenyer dah pukul 12 tengahari huhu.terus bawa rayyan mandi (sekali la ngan mama mandi same2).lame betol mama ngan rayyan tido hikhik..

ok balik pade tajuk entry..hari Isnin hari tu kat umah mentua mama ade wat BBQ hasil pancingan abang sedare papa n ade gak yang beli kat kedai.ade udang,ikan pari,ikan cencaru,dan ayam.lepas tu makan ramai perghh terbaek wok..hehe tiru trademark Aril plak.

layan gambar je la boleh?ok layan jelah hehe..




nie hasil pancingan dorang



ayam sedang di bakar

budak nie sangat suke mengipas hehe
opsss..nampak tak kat hujung tu mama ngan papa hikss

my SIL & MIL

ikan bakar

ikan pari


rayyan time nie nak plak ngan pak ngah kalau tak emmmm...

yang kat belakang tu papa tengah suapkan mama mihun goreng ..terlindung plak hehe
makan time....

budak kecik nie berangan nak makan ikan besar tu sorang2 ade tercekik tulang ikan baru tahu..

meriah tak hehe..banyakkan lauk yang ade..memang syok la..family papa memang selalu gak wat BBQ nie..family besar la katekan..petang plak mama ikot dorang pergi mancing tpi jap jek..citer di entry laen kbai..




1 comment:

sheena said...

I enjoyed your post. It’s a lot like college – we should absorb everything we can but ultimately you need to take what you’ve learned and apply it.
Daihatsu Charade AC Compressor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...