KAWAN2 MAMA..=)

Friday, 27 January 2012

perkembangan terbaru rayyan - dah nak mule merangkak-

ok nie semalam baru mama nampak yang rayyan dah nak mule merangkak.tibe2 tengok die dah dalam kedudukan nak merangkak ape lagi mama terus la ambik hp n snap gambar.tapi rayyan xleh menapak lagi baru 2 3 step dah terbaring sebab tangan rayyan xkuat sangat.kalau kaki jangan cakap la memang dah kuat dari dulu..ok jom tengok pict rayyan..

1st step  :: tibe2 dah macam nie

2nd step :: tak berani nak menapak lagi

3rd step :: still kedudukan yang same..lame gak bertahan

4th step :: kaki kiri dah ke depan cikit (siap tgok bawah hahaha)

5th step :: kaki kanan plak gerak ke depan.tangan pun ikot gerak..

last step :: almak tumbang plak..xpe3 good job rayyan.praktis lagi tau

dah mule nak merangkak kan.semalam banyak kali la die bangun nak merangkak.lame3 laju la tu dah leh maen  kejar2 dalam posisi merangkak ngan mama heheheh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...