KAWAN2 MAMA..=)

Thursday, 26 January 2012

rayyan dengan botol air Smurf


alhamdulillah...


skang nie rayyan makin bijak.rayyan dah pandai minom air gune straw so mama bagi la minom air gune botol yang siap ade straw tu..botol air smurf nie dapat mase Mak Andak Yin tengok wayang citer "Hantu Bonceng" kalau tak silap mama.Mak Andak Yin pergi ngan sdare-mare yang laen.dorang beli tiket thru on9 tu yang dapat percuma botol air Smurf ni.dapat 2 botol warne kuning n purple so mama ambik warne purple hehe




tengok tu suke sangat die minom gune botol Smurf tu..kadang2 sampai tersedak sebab lubang besar kan air pun laju jek masok dalam tekak tu yang sampai tersedak.rayyan mama dah makin besar n bijak la suke3...hikhikhik

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...