KAWAN2 MAMA..=)

Thursday, 26 January 2012

rayyan dah nak pandai memapah..

Salam selamat pagi..

esok 27 Januari 2011 genap usia rayyan 7bulan dan rayyan skang dah nak pandai memapah cikit2.wat mase nie rayyan dah berjaye duduk dengan tegap dan meniarap maju ke depan (menjalar la tu hehe).kalau menjalar laju jek tu yang kadang2 dah kat atas simen nak pergi ke mama kat dapur.habis la die mengemop lantai ni huhu.kalau budak laen 5bulan dah pandai menjalar kan tapi rayyan bab menjalar die lambat cikit tapi kalau bab jalan insyaAllah cepat.kan laen budak laen peringkat perkembangan dorang kan...

macam cepat jek mase berlalu kan.kejap jek rayyan dah 7bulan..tu pun tok abah rayyan aka FIL mama dah sebok cakap rayyan nak adek lagi huuhu..nanti2 la dulu rayyan pun xpuas lagi nak bermanje ngan mama.biar rayyan dah pandai dengar cakap,baru leh pk adek untuk rayyan...

nie mama nak tunjuk gambar mase kat umah mak mama.rayyan berdiri pegang kerusi.siap lepaskan tangan sebelah tu..berangan betol dak tecik nie tau hehe..






rayyan wif pak usu man



gambar blur cikit sbab rayyan gerak3 nak imbangkan badan..pandai la anak mama nie luv u so much hikss..semoge cepat2 pandai jalan yer rayyan nanti boleh ikot papa maen futsal & bola sepak hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...