KAWAN2 MAMA..=)

Tuesday, 10 January 2012

hobi rayyan ~ kunyah jari mama ~

Assalamualaikum...


sejak tahun baru nie mama asek update waktu malam je kan macam orang kije jek..mane tak nyer waktu siang rayyan tido kejap2 pastu biler terjage nak kena layan die jek.kalau mama tak layan mule la wat muke nak nanges la wat suare sedih la..pandai mintak perhatian tau rayyan nie..


hobi rayyan skang nie suke sangat kunyah or mamah jari mama tau.gusi die dah keras gatal nak tumbuh gigi la tu tapi bagi teether taknak lah gigit, jari mama die gak yang die suke.pantang nampak jari mama laju jek die bawa masuk mulut pastu dok kunyah2.naseb baek belom ade gigi lagi tapi rase nak patah gak la die gigit.sakit woo....kalau dah ade gigi mau hancur agaknyer jari mama.care die kunyah tu beria2 tau ganas,rakus takot mama tengok huhu..puting taknak hisap plak myb belom jumpe yang serasi or memang rayyan tak suke hisap puting.tadi ade gak la belikan puting baru yang puting warne putih.yang tu keras cikit lebih kurang macam jari kot.mama belikan puting tu ngan harapan rayyan suke la tapi nan ado...tetap jari mama gak jadi pilihan die.kalau mama tarik jari mule la die nanges huhu pelik betol la perangai rayyan nie..


kenangan mase rayyan suke hisap puting hikhik


tak ape lah rayyan bagos gak rayyan tak suke hisap puting.orang cakap kalau hisap puting nanti gigi tak cantik ek.takpe mama rela korbankan jari mama.so mama kena make  sure jari mama sentiase bersih la huhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...