KAWAN2 MAMA..=)

Wednesday, 23 November 2011

wordless WEDNESDAY

huwaaa...sangat2 mengantuk hari nie sebab yayan pagi tadi asik kuar masok buai jek huhuhu...

sape nie?yayan ke??hehe nie bukan yayan la nie Aisyah budak yang mak mama jage dulu.saje masok kan pict die.tibe2 rindu plak dah lame giler tak jumpe aisyah nie.dulu last jumpe baru pandai tatih n tak pandai cakap lagi skang nie mesti dah becok...windu nyer lah ai kat dak comel ni...tapi nak wat macam mane mak pak die dah sombong.biler hari raye takde pun datang umah walaupun kubur arwah mak die n umah adik bradik die sume dekat ngan kampung mama emmm...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...