KAWAN2 MAMA..=)

Wednesday, 30 November 2011

Budak maut kena 'basuh'

korang bace metro tak hari nie?ade kisah budak mati kena 'basuh' oleh bapanyer..giler kejam!naseb baek bukan kat malaysia tapi Paris.budak kecik yang baru 3tahun tu die masokkan ke dalam mesin basuh dalam keadaan telanjang bulat oleh bapa nyer konon sebagai hukuman sbab budak malang tu buang lukisan classmate die dalam lubang tandas.pastu mak die dah panik bawa budak malang tu jumpe jiran dan bagitau yang anak die jatuh tangge WTH!!kesian nyer ngan naseb budak tu.baru 3 tahun tu dah la comel.agak2 la kan nak bagi hukuman pun ingat badan anak die macam kain ke boleh gulung2 dalam mesin basuh tu ha GILER!! korang bace la berite penuh kat SINI

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...