KAWAN2 MAMA..=)

Friday, 25 November 2011

plan tak disangke...

salam semua..skang nie mama n family dah ade kat kampung halaman di umah mentua mama.petang semalam la papa tibe2 kemas beg nak balik kampung.huhu kan mama ade cite mama ngajuk ngan papa kan sbab balik kampung la nie tu yang papa senyap2 jek packing barang tanpe bagitahu mama.mama ngajuk pasal ape malas lah nak citer.

oh yer minggu nie pun abang long mama and family balik kampung gak.last dorang balik raye puase hari tue.meriah lah umah mak ngan cucu2 nyer.skang ni mama kat umah mentua esok petang kot baru balik tg gading.ok la tu jek nak citer okbye

1 comment:

MamaEma said...

wah, seronoknya balik kampung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...