KAWAN2 MAMA..=)

Wednesday, 7 March 2012

now turn papaRayyan plak demam..

Assalamualaikum...


huhu hari nie papa pulak demam..tadi bangun pagi mama rase badan papa panas sangat.ingatkan papa nak ambik mc skali papa bangun nak mandi gie kije..mama tanye "nak gie kije gak ke??panas sangat badan tu.." papa jawab "abang sham mintak tolong die hari ni"..em..camtulah papa rayyan walaupun demam tapi mengenangkan semalam papa dah janji ngan abg sham (staff adtec) nak tolong die hari nie kena lah tunaikan..nie papa dah balik tengahari.badan still panas.mama cek suhu badan 38.1degree.so mama teros bagi papa makan ubat (tadi papa dah makan roti canai sekeping) n baring kat sebelah mama sambil selubung ngan selimot..cian papa..tak lupe gak mama letak kain basah kat dahi papa macam jage anak kecik..cian hero besar mama nie demam plak..em sume dalam umah nie dah merase demam kan hehe

gambar mase bujang..gambar papa terbaru takde la sbb 
papa tak suke bgambar

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...