KAWAN2 MAMA..=)

Thursday, 15 March 2012

buai rayyan spring nyer sudah patah..

mulai hari jumaat minggu lepas rayyan dah tak tido buai sebab nyer.......




tengoklah besi spring dah patah

tamatlah sudah riwayat spring tu setelah 8bulan rayyan gune khidmat ie..naseb baek mase spring tu patah mama ade letak tilam kat bawah rayyan.slalunyer mama xde letak kalau kat umah melake nie..sekali tengah buaikan rayyan tibe2 tengok rayyan dah ke bawah n spring dah terjuntai..naseb baek sangat2 mama terpikir nak letak tilam tau.nak pergi beli spring tapi time tu papa dah nak gerak gie kelantan plak so....




inilah penyelamat nyer...

sampai ke hari nie rayyan gune kat bende tu jek..ape ek namenyer hehe mama pun tak tahu nak panggil ape..naseb baek ade bende tu kalau tak rayyan takleh tido.tapi waktu siang jelah gune malam tido atas katil..mama cakap ngan papa dah tak yah beli spring buai biar rayyan tido buai senang.nanti time pakngah kawen mane plak nak gantung buai tu.takkan nak gantung kat tengah2 pintu macam slalu..mane boleh sebab time dah ramai orang pintu setiap bilik kena kunci lah kan kalau tak,ade lak jadi kes laen..

elok jek rayyan tido atas bende nie..



peace........... :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...