KAWAN2 MAMA..=)

Friday, 24 February 2012

tertido kepenatan sampai tak sempat pakai baju


cian hero kecik mama nie..penat sangat la tu.nie pics semalam gak.lepas balik dari maen kat playground terus mandikan rayyan.then nak pakai kan baju rayyan dah mule merengek2 nak pakai kan pamperz pun susah tau.terpakse la mama wat ganaz2 cikit supaye dapat pakaikan pamperz kalau tak nanti die kencing naye jek kan..mama gak yang nak kena lap.pas dah pakai kan pamperz terus nyusukan rayyan (die merengek nak susu la tu)..tengah2 nyusu tengok mate  dah makin layu layu layu terus zzzzz...tido sudah...dengan tak sempat pakai baju die tido plak.nak kejut cian plak so baringkan jelah kat atas tilam n selimutkan rayyan..


comel jek kan budak kecik nie tido..hikss

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...