KAWAN2 MAMA..=)

Wednesday, 1 February 2012

sepetang bersama rayyan di playground


tadi petang bawa rayyan maen kat playground area kuarterz.time papa takde rajin plak mama bawa turun kan hehe.tadi nak ambik cili padi kat bawah untuk mama wat nasi goreng kampung malam ni (maklumlah makan sorang2 kan) tu yang terus bawa rayyan lepak kat bawah.budak pun ade turun so ade gak la geng.rayyan nie betol la suke orang lelaki jek kalau orang perempuan susah cikit die nak ngam.


tengok lah ngan Loy nie bukan maen lagi rayyan.ngan mama pun dah tak heran tau.siap gelak2 lagi ngan Loy.lame gak rayyan berdukung ngan Loy.bawa maen buai la,maen jongkang-jongkit la suke betol padahal jarang jumpe.tapi biler ade penduduk kuarterz yang perempuan datang nak dukung jek die nanges tau hehehe.yang paling tak boleh blah siap terlentok2 lagi kat Loy dah macam papa die plak.kalau papa tengok mesti jeles hahahah (tak masal jek papa nak jeles).agaknyer sebab Loy uper cine macam rayyan kot tu yang die ngam hehehe.macam kawan mama Saliha pun rayyan tak takot tau sebab mate Saliha sepet macam rayyan kot.mungkin gak la heheheh rayyan pandai pilih orang la..em esok kalau rajin mama bawa turun rayyan lagi la heheh


p/s :: papa tak sampai umah lagi huhuhuhuh


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...