KAWAN2 MAMA..=)

Friday, 24 February 2012

ajak rayyan bersosial dengan pendudk kuarterz ADTEC

Assalamualaikum...

wah tajuk nyer panjang betol hehehe...memandangkan rayyan skang ni suke sangat nak berkawan so mama kena lah rajin2 kan diri nie bawa rayyan turun kuarterz maen ngan budak2 yang ade kat dalam ni.tapi playground kat dalam ni tak banyak sangat la.menan yang biase2 jek ade.tu yang mama malas nak turun (aishh orang suruh anak yang maen bukan maknyer yang maen..).so petang semalam mama bawa la rayyan jumpe kawan2.suke betol rayyan mule2 macam malu2 lame2 baru ok.tengok budak maen bola die pun gelak.mama pun maen gak tapi bukan maen bola la juz maen jongkang-jongkit ngan buai jek hehe.jongkang-jongket pun juz duduk jek tp budak yang sebelah sane yang tukang goyangkan.dah rase macam budak2 lak semalam hikhik..

rayyan ade orang laen tukang pegangkan tu yang mama jadi macam budak2 hehe

kawan2 rayyan di kuarters..sebenarnyer ramai lagi budak yang ade kat dalam kuarterz ni
 tapi yang selalu turun maen ni je lah budak 4orang.(adikberadik)


yang baju hitam tu anak dare ke mak dare ek hikss


wazif nie suke sangat kiz rayyan..nak adik lagi nie hehe

rayyan macam dah pandai maen gelongsor sendiri jek kan hehe

rayyan pinjam tricycle rabbit abang wazif

tengok kena kiz lagi hehe sayang adik yer wazif...

suke betol rayyan naek basikal ni..
nampaknyer papa dah kena belikan tricycle untuk rayyan pulak la hehe


seronok kalau bawa rayyan maen kat bawah tapi mama ni tak bape rajin nak turun.tu pun kalau cuace elok berangin kalau panas jangan harap la mama nak turun.nanti kalau rayyan dah pandai jalan baru lah mama rajin bawa rayyan maen kat bawah yer..lagi seronok kalau sumer anak2  penduduk kuarterz nie turun maen tiap2 petang kan baru lah meriah kuarterz ni tapi.....tak tahu lah nak cakap hehe...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...