KAWAN2 MAMA..=)

Friday, 23 September 2011

Rayyan..oh Rayyan..

Assalamualaikum..


alhamdulillah..ryan tak demam pun hari nie walaupun kena inject semalam..nie sbab mama da bagi minom ubat awal2 untuk elak demam..anak mama nie memang kuat la..anak2 kawan mama sume demam pas kena inject tau..senang nak jage ryan ni..cuma biler tido ryan macam ngerang manje gitu tapi tido nyenyak biler bangon tido cerie jek..lega hati mama tengok ryan..

petang nie nak balik kampung lagi,nak tunjuk kat mak mama gambar cucu sabah tu n nak gi cuci gambar.mak mama suh cuci gambar cucu4nyer nanti boleh tengok2 time windu hehe..petang nie umah family mama ade wat marhaban tapi pukul 3.00 petang..mak mama wat sup macaroni...yummy sedapnyer..tapi mama balik pas papa habis kije la..dalam pukul 5.00petang la baru gerak.harap2 sup macaroni tu tak habis la huhu...mak..tinggalkan cikit untuk anor&azam tau..nanti kitorang kempunan pulak hehehe

k la nak layan ryan jap die tgah gelak sorang2 dalam buai tu...ish sape la agah die huhuhu kbye.. 

sebelum tu tengok pict terbaru ryan..da pandai diri...hehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...