KAWAN2 MAMA..=)

Tuesday, 20 September 2011

Fida tak bertudung??


Assalamualaikum...

pagi2 biler on9 msti mama slalu login fb n bace blog..so slalunyer blog yg pertame mama buka mesti blog beautifulnara hehe bace gosip artis terkini..mama buka je blog tu terkejut tgok pict Fida Ibrahim tak bertudung..korang kenal x sape gerangan Fida Ibrahim 2??ala...yang skang nie kecoh kisah die bercinta ngan Mamat Sepah tu...cer korang tangok btol ke ni cik Fida tu??



mama bukan pe..terkejut jek ngan sebaran pict nie..yela kan mule2 Fida muncul dalam industri nie dengan imej bertudung tibe2 tengok pict tak bertudung terkejot gak la kan..nak kate pict lame tapi da sah2 Mamat tengah snap pict die(buktinyer ade bayang Mamat tengah snap pict kat cermin kereta)

betol la kot kate abg nara Fida xperasan rambut die terkeluar..die kan pakai topi nak tutup rambut die..kiter pk positive je la yek huhu...kbye

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...