KAWAN2 MAMA..=)

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday 18 August 2011

This year is my turn..

Assalamualaikum..

Selamat pagi semua..rini baru dapat update blog pagi...ni pun Rayyan tgah tido atas riba kalau letak bawah terjage lak n terbantut la nk update blog...hari nie da 18 Ramadhan...tinggal lebih kurang 12 hari lagi nak jumpe bulan Syawal..raye la pe lagi..korang da ade ponteng pose x??hehe bagi orang pempuan msti da ade kan memang xleh elak...

Semalam da bincang ngan papa Ryan pasal giliran raye nie..so keputusannyer...3hari b4 raye stay rawang(umah mentua) dulu then sehari b4 raye baru balik Tg. Gading (umah aku) dats means malam raye kat umah family aku la yeahh!!...yela kan tahun lpas malam raye umah mentua so dis year turn aku plak..lagipun kalau family aku slalu pagi2 raye pas solat raye kitorang sumer akan pergi umah atok..then pergi uma atok2 sdare sekeliling umah atok aku plus tahun nie tahun pertame untuk Ryan so haruslah bawa die collect wet raye kan..kehkehkeh...kalu pagi raye kat umah mentua x gi mane2 pun..



Tahun nie my siblings semua ade juz angah aku je la xde..die raye kat Sabah,lagipun wife die tgah dalam pantang time 2..kalau x die plan raye tahun nie nak balik kampung ngan bawa orang baru tapi baby lambat kluar plak..along aku pun tahun nie giliran die...last year da turn SIL kat Perak..tahun nie parents aku dapat 2orang cucu la tapi sume nyer boy..yang angah aku pun kemungkinan boy gak..ai..mak aku da teringin sangat nak cucu pempuan..yela kan da la anak nyer sorang jer pempuan cucu pun lom merase lagi pempuan..xpe lah harap2 i'Allah la 2nd bby aku nanti dapat bby gurl...cewah tapi lambat lagi la 2 3tahun akan datang hehehe

Mesti sronok raye tahun nie ngan anak2 along aku yang nakal2 tu..tunggu la Ryan da besar cikit nanti mesti lagi gamat suasne hehehe

p/s::korang raye kat mane tahun nie??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...