KAWAN2 MAMA..=)

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday 16 August 2011

Alhamdulillah...

Assalamualaikum...

Sepatotnyer n3 nie d taip semalam tapi xsempat lak biase la Rayyan mintak tumpuan pade die sorang jek hehe..semalam 15hb August goverment staff semua da dapat bonus 1/2 bulan gaji 2 alhamdulillah..maka syok la mereka2 semua bershopping kan..aku??em nak shopping pe nyer wet 2 papa Rayyan wat renew roadtax la..kechiwa jek..kang x renew kang x berjalan plak raye nie + nak balik raye macam ne kan roadtax pun mati semalam..macam tahu2 jek nk dapat wet..tapi xpe lah kan tunggu wet gaji b4 raye nie baru la leh g shopping..tapi nak shopping pe jek baju semua da ade..Rayyan pun da ade baju melayu Pak Ngah Izhan(abg papa Rayyan) die bagi same color ngan pak ngah lagi u..x aci btol huhuhu

Dis year tema aku laki bini warne pink..tu pun baju aku jek bli baru papa Rayyan gune baju melayu lame sb baju 2 elok lagi n baru 2x pakai so nak watpe membazir beli baju lagi kan..pakai pun skjap jek..laen la kiter orang pempuan nie memang kna byak koleksi baju kurung..tahun nie pun aku suh mak aku wat kan baju kurung biase jek xmau fesyen2 macam tahun2 lepas takot saiz berubh time raye huhu yela kan pas bersalin sumenyer berubah..nak2 skg ni baju2 kemeja aku sume da xleh nak butang atas sebabnyer.....hehe faham2 sdri la yer...2yang mlas nak wat fesyen2aku nie jenis suke wat baju btol2 ikot body heheheh



Baju Rayyan plak warne coklat kemarooman...maknenyer coklat+maroon ntah aku pun xtahu nak cakap warne pe..2 pak ngah Izhan die bli kan kain n suh mak aku wat kan baju Rayyan..Rayyan nie memang jadi anak buah ksyangan pak ngah Izhan nyer..mase Rayyan baru lahir pak ngah die sanggop ambk cuti a week tau untuk spent time ngan Rayyan..asik la suh Rayyan buka mate..yela baru bape hari time 2 da nak suh buka mate kan dak kecik asik tido jek...klaka btol pak ngah ni hahahaha pic baju raye nti la aku masok kan time da raye nti yer da pakai ambk pic ramai2 baru bez..lgipun tunggu Rayyan besar lagi cikit..time raye Rayyan da 2bulan so ade mase lagi 2minggu untuk Rayyan besar kan badan lagi hehehe..mak aku wat kan baju 2 macam besar cikit..yela mak aku pun xpenah wat baju kecik2 gitu so xtahu nak ikut saiz macam mane..tunggu la raye nanti..mesti comel Rayyan pakai baju melayu hehehe kasut raye pun da ade tau mak long wawa (akak papa Rayyan) n tok cu ani (adik MIL) share wet bli kan..jimat wet papa murah rezeki Rayyan amin hehehe
Semalam papa Rayyan bli KFC je untuk berbuka syok la xyah masak..ingat kan papa pergi bazar ramadhan..mybe papa da xtahu nak bli ape slalu msti ajak aku...nie Rayyan pun kecik lagi xsyok nk bawa ke tempat yang sesak2 nanti menangis kang haru jer...aku pun da windu sangat nak pergi bazar...hua biler dapat pegi nih..tunggu balik kampung la leh suh mak jage kan jap hehe...pagi tadi sahur pun makan ayam kfc lagi ne tak nyer papa beli 2 set dinner plate,zinger burger ngan cheesy wedges ne bleh habis kan..slalu order snack plate jek plak tu papa bagi nasi byak giler..ikot kan aku x suke makan ayam ngan nasi hbis papa da isi dalam pinggan so makan je la...papa Rayyan memang kena makan nasi sbab papa xleh 1 hari xmakan nasi so aku juz wat kan sambal telor jek nak bagi ade kuah cikit..1st time tau makan kfc rase muak..yela makan ngan nasi skali..slalu nyer aku nie memang "hantu ayam" makan byak2 pun xpe..hari nie mybe buka puase ramai2 kat kuarterz..bez nyer xyah masak lagi rini yippie!!



dinner plate
cheesy wedges
zinger burger



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...