KAWAN2 MAMA..=)

Friday, 19 August 2011

Ragam Rayyan 1

Assalamualaikum...

Selamat pagi..dari semalam Ryan macam xnyenyak tido jek asik ngeliat n terjage..kalau tido dalam buai kena sentiase ayun..slalu xde pun macam nie..biler angkat nak bagi susu die tido plak mnom pun cikit jek..rini plak lagi la asik nangis jek pastu tido..terjage,nangis then tido balik tiap 1 jam ok...die tido xnyenyak 2 yang dari semalam asik tido jek bangon pun jap2 jek...aku yang xckop tido..biler die ngeliat2 maknenyer die ngah haus tapi mate berat nak buka so aku pun angkat la nak nyusu kan die tapi die macam xdapat rase plak puting 2 then nangis aku geram aku sumbat puting tipu siap tahan xbagi Ryan tolak keluar...ok lak 2 trus tido hehehe adui...aku pun da pening x cukop tido nie..

Da siang macam nie memang aku xleh tido la baik aku on9 lagi bagos huhuhu aku nie da la dari semalam sakit perot ni kes asik makan pedas je la nie..tapi nak yak pun tahan takot Ryan terjage xde orang buai kan nanti die nangis kuat2 so nak melepas hajat pun xsenang..harap2 Ryan xde sakit pe2..kalau die sakit mesti die akan nangis lame2 kan??


Aku pun da blur xtahu nak taip pe..Ryan pun da berbunyi 2 ok la stakat nie jek layan la dulu pic dak comel ni dlu ok daaa....





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...