KAWAN2 MAMA..=)

Friday, 28 October 2011


yayan ngan mama
hari ahad minggu lepas plan nak pergi photoshoot ngan mak sdare yayan..cik yin,mak long wawa,cik dd,tok mak n tok cu.kitorang semua pun bersiap2 la petang tu.yayan pun dah comel pakai romper MU skali tibe2....................hujan turun ngan lebatnyer huhu kena la tunggu hujan teduh.dekat pukul 6petang baru lah teduh hujan.tima tu mama dah salinkan yayan ngan baju tido siap2 sbab pe?sbab dah nak malam kan confirm2 balik malam punyer n sejuk tu yg trus jek pkai baju tido siap2.tengok la muke yayan pun monyok jek sbab die tgah tido sebelum pergi tadi.biler hujan teduh yayan pun terjage pe lagi terus la bawa die jalan hehe kejam betol!

tengok je lah pict kitorang kat tanjung petang tu n tengok muke yayan sepanjang bergambar muke masham jek hehe



tok mak(tudung biru),tok cu(free hair),cik dd(tudung puple ank tok cu),mak long wawa(baju blue black)


see!!sume pict muke same jek x senyum langsung anak mama nie tau huhu..xpe2 laen kali kiter berphotoshoot lagi ek tunggu mood ok..okbye



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...