KAWAN2 MAMA..=)

Thursday, 6 October 2011

pedih hati ku...

Assalamualaikum..

mama rase sedih sangat la..pedih hati mama skang nie..tak sanggup nak tengok buah hati mama tanggung sakit..mama rase biar lah mama yang tanggung sumer kesakitan tu tapi bukan buah hati mama si tecik yayan huhu..yayan dah seminggu batok2 kahak tp xde la kerap sangat batok.yang sakit tu die teran suare die sampai menjerit sbab geram ngan kahak tu..mama isaw jek biler die jerit2 suare die hilang..(boleh ke peti suare pecah ek kalau jerit nyaring macam tu??) alangkan kiter nie kalau batok kahak tekak mesti perit giler kan pe lagi budak yg baru 3bulan nie..naseb baek la yayan masih aktif boleh gelak2 lega hati mama tapi tu lah tido die pun xlena sangat asek2 terjage..

hari tu dah g klinik tapi juz jumpe MA jek xde pun suh jumpe doktor.lagipun ramai orang cakap jangan biasekan dak tecik mam ubat ek..hbis tu klu xbagi takot makin melarat plak caner??vicks mama memang sentiase sapu kat depan blakang dada tapi same gak..cian betol tengok anak mama nie..aishh memang nangis la mama biler die batok2 pastu nangis..seminggu nie memang la mama tak dapat tido nyenyak tapi mama tak kisah.setiap kali yayan batok mama mesti urutkan dada die,ish mama rase nak jek sedut kahak tu tapi tak tahu macam ner..biler die da batok kahak mesti kuarkan tapi yayan telan balik plak.yela dak tecik ne tahu nak ludahkan..

harap2 cepat la hilang kahak tu mama dah tak sanggop nak dengar yayan batok2 nie..naseb baek gak yayan tak demam..pelik la tibe2 jek die batok mule2 ingatkan batok biase2 tapi makin teruk.nak kate nyangkit mama,mama batok2 da lame dah baek macam pelik jek baru skang yayan kena..logik ke ek??pe2 pun smoga anak mama cepat sihat yer uchuk mama..sayang anak mama nie...mmuahhh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...