KAWAN2 MAMA..=)

Tuesday, 11 October 2011

PERINGATAN!!! #1


JANGAN BELI !!! ADA BABI.

buat sahabat dan umat seislamku,,marilah kita pakat2berhati2 dengan rezeki dan apa yang akan menjadi darah daging kita..


.patutlah lepas makan ni..kita susah nak baca al quran & solat !!! contoh lain.. apollo, cadbury etc. print code ni simpan dlm wallet atauhenset. refer bila nak beli.

Semoga Allah menghancurkan kaum2 yg zalim & musyrikin yg cuba menghancurkan Islam. wallahu a'lam info : persatuan pengguna pulau pinang

Yg jelas nye.....pringles pun ader gak lemak ni.

..kalau xcaya tgk ader E471 kat ingredients nya tu...mmg patut lah Allah turunkan bala virus influenza tu.... Xheran lah kalau skg ni ramai sgt samseng, yg muda, yg tua

..laki..pompuan. ..sama jer.....solat yg wajib main tinggal jer..doa pun byk yg tak termakbul ekoran makanan2 seperti ni yg jadi darah daging.......nauzubillah.. Camner nak lahirkan lebih ramai islam yg betul2 'muslim'... dari kecik dah disuapkan dgn makanan2 mengarut ni... yg heran nya caner leh ader tanda HALAL bg makanan2 tersebut?

Bijaknya org2 kafir memperdayakan org2 Islam hanya dgn makanan...... Kebijaksanaan mereka xkan kekal lama... Tp...ingatlah suatu masa yg telah ditetapkan oleh Allah swt, org2 mukmin akan bangkit jua... Jika kita sedar dan prihatin..forward lah untuk rakan2 seislam...semoga kita lebih berhati2 ngan tipu daya & helah musuh2 Allah swt...

share dan war2 kan kepada sahabat2,,dan rakan 2 seagama kita..Allahuakbar...Kita sama2 berkongsi sesuatu yg bermanfaat,,,semoga Allah...Satu kan hati2 kita amin...


MULSIFIERS E-CODES FOR PIG FAT 


1 E 100 16 E 280 31 E 434 46 E 482 
2 E 110 17 E 300 32 E 435 47 E 483 
3 E 120 18 E 301 33 E 436 48 E 491 
4 E 140 19 E 325 34 E 440 49 E 492 
5 E 141 20 E 326 35 E 441 50 E 493 
6 E 153 21 E 327 36 E 470 51 E 494 
7 E 160 22 E 334 37 E 471 52 E 495 
8 E 161 23 E 335 38 E 472 53 E 542 
9 E 210 24 E 336 39 E 473 54 E 570 
10 E 213 25 E 337 40 E 474 55 E 572 
11 E 214 26 E 422 41 E 475 56 E 631 
12 E 216 27 E 430 42 E 476 57 E 635 
13 E 234 28 E 431 43 E 477 58 E 904 
14 E 252 29 E 432 44 E 478 59 E 920 
15 E 270 30 E 433 45 E 481

Dari Abu Hurairah r.a…Nabi s.a.w. sabdanya:

"Sesiapa yang mengajak ke jalan mengerjakan sesuatu amal yang baik, adalah baginya pahala sebanyak pahala orang-orang yang menurutnya, dengan tidak mengurangi sedikit pun pahala itu dari pahala-pahala mereka, dan (sebaliknya) sesiapa yang mengajak kejalan mengerjakan sesuatu amal yang menyesatkan, adalah ia menanggung dosa sebanyak dosa orang-orang yang menurutnya, dengan tidak mengurangi sedikit pun dosa itu dan dosa-dosa mereka."

Petikan Daripada Kitab Fikhul Jihad Karangan

Prof.Dr.Sheikh Yusuf Al-Qaradhawi

alamak betol ke dalam apollo n cadbury pun ade?dah la 2-2 feveret mama huhuhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...