KAWAN2 MAMA..=)

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday 9 June 2011

Rutin Harian..

 Biasenyer kalau dok kat kuarterz nie xde pe yang nak d wat kan..bangun pagi2 untuk salam n kiz en husbnd sebelum pergi kije then trus ngadap laptop..nak masak brkfast malas coz en husbnd x geti brkfast pagi2 sangat..untuk aku juz roti bakar n milo aje..pastu basuh pinggan n masok baju dalam mesin..p2 biakan mesin wat kije...tu pun dalam seminggu 2kali je basuh..yela dok 2org je kan..

kadang2 biler en husbnd balik lunch awal tengok aku x mandi lagi still ngadap laptop huhu 2la padahnyer leka ngadap laptop..kadang2 membebel gak..pastu baru sibok nak masak..xkisa sangat aku masak lambat sebab en husbnd pn jarang sangat2 lunch kat uma coz die kt ofis kul 10pg baru brkfast..break lunch die habiskan mase untuk tidor jek..kire dalam sehari sekali jela die makan..senang betol nak jage en husbnd nie..kalau ikot kan malas aku setiap hari aku masak waktu petang je la untuk dinner hehehe da macam orang berkerja plak aku nie padahal sehari suntuk dok uma jek...nasib baik en husbnd jenis x cerewet makan...untung dapat suami macam en husbnd nie memandangkan aku xde la pandai sangat masak kihkihkih tapi sejak kawen nie aku rajin cari resepi kat internet..maklumlah anak perempuan sorang..selame ni jarang tolong mak masak pe lagi nak masak..2yang jadi manje sangat 2..biaselah da kawen baru la pandai berdikari kan..kalau x mati kebulur la aku laki bini...nanti da ade anak lagi rajin kena masak n kreatif cikit untuk tarik perhatian anak2 untuk makan kan..

biler da tinggal sorang2 kat uma nie..nasib baik ade laptop leh main game,fb n now da ade blog leh la sentiase update...en husbnd pun rajin download kan game sebab aku ngan die memang kaki games...nanti da ade anak sempat ke idak nak update sume ni huhuhu...at least xde la boring sangat kan...nie dari pagi tadi on9 je ni x benti lagi...kadang2 on je fb tp dok bace blog orang je lebih nak2 blogger yang ade anak comel2 suke tengok hehehe  pe la aku menceceh hari nie..ni da bosan la nie..k la nk sambung BW nie...daaa




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...