KAWAN2 MAMA..=)

Saturday, 3 December 2011

update citer semalam

hye sumer.. malam tadi punyer ntry takde pict kan so tadi ade godek internet terjumpe pict nie




lebih kurang macam tu la keadaan keta abah berlanggar ngan lembu malam tadi tapi takde la lembu tu termasuk macam tu juz masuk badan jek.kalau masok macam tu mesti abah kena hempap ngan lembu tu jenuh la abah nak tolak kuar lembu yang besar tu hikhik


tadi mak sedare datang umah, die suh ambik pict keta then wat report polis.sebab takot owner lembu tu xnak bayar plak kos repair keta tu.mak cakap boleh plak mak kepade owner lembu tu cakap "alah keta buruk pun nak kecoh lembu aku nie patah kaki caner plak"? kurang ajaq kan ayat die geram jek...nie ade la 2keping pict mama snap  gune henfon adik



 sory la pict xbape clear gune kamera henfon je kan...teruk kan??

2 comments:

miya said...

surola bawa lembu g hospital.huahua... keta buruk pun hak org. xseburuk perangai dia g ckp mcm 2.

Mama Rayyan said...

2la psal mlot takde isurans betol geram jek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...