KAWAN2 MAMA..=)

Sunday, 4 December 2011

"Segmen | Santai Blogger 3"

hari nie nak join segmen nie la plak..



dalam segmen nie ade tanye hobi..emm hobi mama skang nie online FB,blogwalking,main2 ngan Rayyan,berbual ngan Rayyan,manje2 ngan papa..banyak lagi sebenarnyer tapi cukup la nie jek hehe

ok lah mama nak tag kawan2 mama yang follower dorang tak ramai mane tahu mama dapat tolong tambahkan kenalan dorang ke kan hehe


korang klik kat "Segmen | Santai Blogger 3" kat atas banner comel tu tau

4 comments:

Ku Azhar said...

waaa...rayyan dh umur brp skrng? hehehe ape pn thanks for joining! :)

Mama Rayyan said...

rayyan dah msok 5bulan tu yang sronok lyan sb dah pnai maen hehe

myu said...

Salam perkenalan :) Myu singgah dari segmen yang sama ;)

Pink Lavender said...

salam kenal..

follow sini dari segmen yg sama..

sudi2 la singgah semula...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...