KAWAN2 MAMA..=)

Wednesday, 22 May 2013

Lupa Nak Cakap "Off Record" - Eina Azman

Susulan kata-kata “Mak Afiq kurang siuman kot“, Eina Azman telah dikutuk dan dicerca oleh ribuan manusia yang kecewa dengan kebiadapannya. Siapa yang tak bengang kan? Kurang siuman sememangnya satu perkataan yang sangat kurang ajar.
eina azman
Berkata kepada Sinar Harian, Eina Azman memberitahu yang sepatutnya perkara tersebut adalah “off record”. Kata Eina:-
Apa yang Eina cakap petang tadi sekadar meluahkan…bukan untuk disiarkan. Eina lupa nak cakap ‘off record’
eina azman
Amboi boleh pulak macam itu? Nasib baik selepas ini Eina kata taknak keluarkan apa-apa kenyataan lagi. Selamatlah kita daripada mendengar kata-kata yang tak masuk akal daripadanya.
Selepas keluar kenyataan itu, ramai sangat orang kecam Eina…hukum Eina. Jadi, sekarang, Eina nak guna undang-undang, biar undang-undang lah yang menilai, kami ini betul ataupun salah. Keluarga Eina yang nak saman, bukan Eina. Eina dikecam pelbagai pihak kerana hendak menyaman orang tua. Ini bukan soal orang tua ke bukan orang tua, ini melibatkan maruah. Dia tuduh Eina tanpa bukti pun
Diharap Eina berpegang pada kata-katanya dan tidak lagi mengeluarkan kenyataan. Abang Nara boleh sakit jiwa setiap kali membaca kata-kata yang keluar daripada mulut Eina. Biarlah hal ini selesai di mahkamah. Nanti kat sana Eina boleh cakap sepuas-puasnya. sumber Beautifulnara
bagi mama, kata-kata Eina Azman tu tersangat kurang ajar.boleh dia cakap mak boyfren die tak siuman..agak2 lah kan nak cakap macam tu..awak tu dah lah muda lagi baru 18tahun kot..hormat lah sikit ngan orang yang lebih tua jangan ikut sangat mulut lancang tu melepaskan kata-kata..em harap kes Afiq Muiz ngan uminyer dapat settle cepat.dah makin berlarutan jek mama tengok dan makin nyampah pulak ngan Eina Azman tu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...