KAWAN2 MAMA..=)

Thursday, 5 July 2012

hadiah dari papa untuk bufday rayyan..





cantik tak bangle tu??nie lah adiah bufday untuk rayyan dari mama&papa..suker tengok rayyan pakai baru la nampak anak lelaki kalau tak sume ingat rayyan nie gugurl tau..semalam mase nak belikan bangle nie pun salesgirl tu ingatkan rayyan nie gugurl

salesgirl : lelaki ke perempuan nie?? mama : lelaki la..salesgirl : oh ingatkan gugurl..putih sangat..huhuhu

naseb baik die tanyer dulu boy or gurl..kalau tak mesti teros jek die bagi gelang tangan yang berloceng huhuhu

comel kan rayyan pakai bangle..rugged betol anak mama nie hehe


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...